Év Honlapja 2015
Balatonakali Község Önkormányzata a tulajdonában lévő óvoda konyha üzemeltetésére pályázatot hirdet
Pályázati hirdetmény
1.) Balatonakali Község Önkormányzata Képviselőtestületének 27/2024. (II. 15.) számú határozata értelmében az Önkormányzat tulajdonában lévő 139/26 hrsz-ú, természetben Balatonakali, Hóvirág u. 21. szám alatti ingatlanon fekvő napközi otthonos óvoda konyhájának üzemeltetése, az óvodai gyermekétkeztetés ellátása, folyamatos, napi háromszori étkezés biztosítása a gyermekek és a kötelezően igénybe vevők részére.

2.) A szerződés 2024. április 1-től a 2029-es óvodai év végéig szól, mely a Képviselőtestület értékelés után (60 nappal a szerződés lejárta előtt) meghosszabbítható. Az Önkormányzat az első évet próbaévnek tekinti.
A szerződés - a rendkívüli esetek kivételével -, csak az óvodai év végével mondható fel, addig ellátási kötelezettség terheli az üzemeltető vállalkozót.

3.) Az Önkormányzat az alábbi helyiségeket bocsátja üzemképes, a vállalkozó által kipróbált állapotban, bérleti díj megállapítása nélkül, ingyenesen a vállalkozó rendelkezésére:

o főzőkonyha
o szárazáru raktár
o hús előkészítő
o zöldség előkészítő
o étel kiadó
o iroda
o öltöző, mosdó, WC.

A vállalkozó köteles ezen helyiségeket és a tételes leltár szerint átvett eszközöket a jó gazda gondosságával rendeltetésszerűen használni és karban tartani. Köteles továbbá az átvett eszközöket a szerződés lejártakor üzemképes állapotban a helyiségeket pedig használatra alkalmas tiszta állapotban visszaszolgáltatni.

A vállalkozó köteles szükség szerint saját költségén az eszközöket pótolni, javíttatni vagy kicserélni. A konyhai eszközök szükség szerinti fejlesztéseit saját forrásból kell fedezni, az így fejlesztett, beszerzett eszközök a vállalkozó tulajdonát képezik.

4.) Az üzemeltetés során elsődleges az óvodai gyermekétkeztetés, ezzel kapcsolatos szabályok, előírások maradéktalan betartása. Az Önkormányzat biztosítja a vállalkozó részére az államtól kapott, gyermekenkénti normatív hozzájárulást és a beszedett/önkormányzati normát. Ezt az összeget az Önkormányzat haladéktalanul átutalja a részére.

A Képviselőtestület 3 hétre előre étlaptervezet összeállítását kéri (véleményezheti: Képviselőtestület, vezető óvónő, szülői munkaközösség, Nébih).

5.) Az üzemeltetés teljes rezsiköltsége a vállalkozót terheli.
A konyha átadása (víz, villany, gáz leválasztva az óvodai részről) almérősítve – jegyzőkönyvileg rögzítve - történik.

Az óvoda gyermekeinek maradéktalan ellátásán felül a konyha kapacitását közétkeztetésre is felhasználhatja.

Az üzemeltetés nem zavarhatja óvoda működését. Külső étkezőknek tálaló/étkező hely nem biztosítható az óvoda épületében, kifejezetten csak elvitel lehetséges. Az ételkiszállítást a vállalkozónak kell vállalnia, illetve viselnie annak költségeit.

A bérlő a nyári időszakban is folyamatos étkezési lehetőséget kell, hogy biztoson, az óvoda nyitva tartásától függetlenül.

6.) Az Önkormányzat fenntartja a konyha működtetésének és az ételek mennyiség, minőség ellenőrzési jogát (akár külső szakértő és/vagy a Nébih bevonásával is).

Felkéri a nyertes vállalkozót, hogy a szükséges hatóság engedélyeket azonnal szerezze be. A vállalkozó köteles a szerződésben rögzítettek maradéktalan betartására, amennyiben ettől eltérés tapasztalható azonnali rendkívüli felmondást von maga után.

7.) A pályázatot 2024. március 11.-én 13:00 óráig írásban lehet benyújtani „B.akali óvoda konyhaüzemeltetés” jeligével ellátva a polgármesternek.
(Cím: 8243 Balatonakali, Kossuth L. u. 45.).

A pályázatnak tartalmaznia kell: a pályázó(k) nevét, a címét, elérhetőségét, valamint a pályázati feltételeknek, követelményeknek az elfogadását.
Jogi személy esetén cégkivonat, döntési jogosultság igazolása, ügyvezető/képviselő aláírási címpéldány.

Követelmény továbbá:

o A pályázó szakmai önéletrajza.
o Végzettséget igazoló okirat másolatok.
o Az üzemeltetésre vonatkozó elképzelések.

Előnyt jelenthet:

o Helyi lakos vagy vállalkozás,
o A hasonló konyha üzemeltetésében, gyermekétkeztetésben szerzett tapasztalat, gyakorlat.
o Az ételkiszállítás vállalása.

8.) A pályázat elbírálása, üzemeltető kiválasztása 2024. március 18-ig a polgármester által megtörténik. Több jelentkező esetében a kiíró a pályázók egyedi meghallgatását rendelheti el. Az ingatlan a pályázati tárgyalás előtt előzetesen egyeztetett időpontban megtekinthető. Egyeztetés: Szegvári Tibor vállalkozóval +36 70 361 0206

Balatonakali, 2024. február 16.

Koncz Imre
Polgármester